سیم برق قیمت فروش | عمده فروشی انواع کابل برق

سیم ها از وسایلی هستند که به منظور انتقال برق از یک هادی ( بهترین هادی ها از جنس های طلا، مس، نقره اس) و برای جلوگیری از برق گرفتن و نشت آن و همچنین محافظت از عایق ( که اغلب از جنس های پلاستیک در سیم ها استفاده می شود ولی انواع گوناگونی از جمله چوب و شیشه نیز عایق محسوب می گردد.) استفاده شده است.

سیم ها انواع مختلفی دارند که نمونه هایی از آن ها عبارتند از :

  1. سیم مفتول
  2. سیم افشان
  3. سیم های نمیه افشان
  4. سیم های کواک سیال

برای نام گذاری این سیم ها از حروف لاتین استفاده می شود که بر حسب آن ها می توان به نوع سیم پی برد همچنین این نام گذاری به عوامل زیر بستگی دارد:

  • شکل و جنس هادی
  • نوع عایق

کابل ها نیز از کنار هم قرار گرفتن چند لسیم به کمک یک لایه پدیدار می گردد.

سیم برق قیمت فروش مختلفی دارد که که نوع هادی و عایق تاثیر به سزایی در این قیمت گذاری دارند در ادامه به معرفی بیشتر آنها می پردازیم.

سیم برق قیمت فروش | عمده فروشی انواع کابل برق

مهمترین ویژگی های بهترین سیم برق

مهمترین ویژگی های بهترین سیم برقاز مهمترین ویژگی هایی در انتخاب سیم برق ساختمانی باید لحاظ شود تا از احتمالات پیش رو مانند برق گرفتی و آتش سوزی ناشی از برق جلوگیری گردد عبارتند از:

  • نمره سیم برق
  • ولتاژ آن ها
  • نوع روکش
  • جنس هادی آن
  • تعداد رشته ها

بهترین سیم های برق علاوه بر داشتن تمام ویژگی های یک سیم خوب باید داری گارانتی پس از فروش نیز باشد این امر باعث اطمینان خاطر بیشتر برای استفاده از سیم به عنوان یکی از بهرین های آن است. همچنین میزان انعطاف پذیری سیو و به ویژه کابل ها از المان های مفید با توجه به محل مورد استفاده و تغییرات آب و هوایی می تواند باشد چرا که این محصولات از وسایلی نیستند که هر از گاهی و یا سالانه یا در بازه کوتاه مدت تعویض گردد.

معرفی انواع سیم برق ساختمانی

معرفی انواع سیم برق ساختمانیمصرف سیم برق را در دو حوضه خانگی یا ساختمانی و صنعتی می توان مورد بررسی قرار داد.

سیم های برق برای سیم کشی ساختمان باید با توجه به نوع کاربرد ساختمان به انتخاب شماره سیم برق دقت شود.

در سایت های مختلف با کمی حوصله و جست و جو مطالب زیادی عنوان گشته است که می تواند در معرفی انواع سیم و انواع کابل الکترونیک مفید واقع شود یکی از این وب سایت ها وایر هوم است.

فروش ویژه سیم و کابل

فروش ویژه سیم و کابلکابل ها به چهار دسته عمده تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • کابل فشار قوی
  • فشار ضعیف
  • کابل فشار متوسط
  • فوق قوی

طبق برخی از استاندارد ها معمولا سیم ها و بخصوص کابل ها را به شکل مقطع دایره ای در نظر گرفته می شود ولی با توجه به کار برد های مختلف می تواند مقطع غیر دایره نیز داشته باشد.

در بسیاری از سایت های مختلف قیمت فروش کابل برق و انواع سیم ها را گذاشته اند.

اکثرا این قیمت ها چندان تفاوتی با یکدیگر ندارند و می توان به راحتی سیم و کابل مورد نظر و حتی به بهترین مارک سیم با قیمت مطلوب داشت یافت.

قیمت فروش بهترین سیم و کابل

قیمت فروش بهترین سیم و کابلقیمت فروش بهترین سیم و کابل برق با توجه به نمره سیم برق متغیر است و فروش آنها به صورت عمده نیز اکثرا زیر نظر شرکت های تولید کننده آن صورت می گیرد و برای مشاهده قیمت روز این محصولات می توان به فروشگاه های محلی و یا راه ساده تر فروشگاه های لوازم الکتریکی آنلاین سر بزنید از جمله این سایت ها :

  1. وب سایت وایر هوم
  2. سایت گرسوز
  3. دیجی کالا

و سایت هایی نظر این سایت ها.

از جمله برند های داخلی سیم و کابل با فروش خوب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. زر کابل کرمان
  2. افشار نژاد در خراسان
  3. مغان
  4. سیمند
  5. سیمیا

باید توجه داشت که در این حوضه برند های تقلبی بسیاری در بازار گسترش یافته است از این رو تحقیق در مورد نوع برند انتخابی و یا خرید از فروشگاه محلی و اینترنتی مطمئن باید صورت پذیرد تا از خطرات ناشی جلوگیری به عمل آید.