قیمت کلید و پریز ایرانی | خرید و فروش آن در ایران به صورت عمده

کلید و پریزها در ساختمان های مختلف کارایی های متنوعی دارند. از کلید پریز ها برای خاموش و روشن کردن وسایل الکتریکی، برق رسانی به وسایل الکتریکی و همچنین در تلویزیون ها به عنوان گیرنده امواج استفاده می شود.

کلید و پریزها در کل به دو نوع تولید می شوند:

  • توکار
  • روکار

هر کدام از این انواع، کارایی های خاص خود را دارد. در این میان، کلید پریزهای توکار مشتریان بیشتری نسبت به کلید و پریز روکار پیدا کرده است. البته کلید و پریزهای روکار، هنوز هم در جاهای مختلف کاربردهای خاص خود را دارا می باشد. شرکت های مختلفی در سراسر دنیا هستند که سالیانه مدل های جدیدی از کلید و پریز را به بازار عرضه می کنند.

در ایران هم شرکت های گوناگونی در کار تولید کلید پریز ایرانی در انواع تو کار و روکار هستند. این شرکت ها کالای خود را پس از تولید وارد بازار می کنند. این شرکت ها همچنین کلید و پریز لمسی ایرانی را هم تولید می نمایند.

قیمت کلید و پریز ایرانی نسبت به کلید و پریز خارجی فرق می کند. با نوسانات ارزی این روزها، طبعاً کلید و پریزهای خارجی قیمت شان بسیار بالاتر است؛ هر چند این نوسانات روی قیمت های محصولات کارخانه ایرانی نیز تأثیر گذاشته است.

قیمت کلید و پریز ایرانی | خرید و فروش آن در ایران به صورت عمده

لیست قیمت انواع کلید و پریز لمسی

لیست قیمت انواع کلید و پریز لمسی کلید و پریزهای لمسی، از جمله کالاهای پیشرفته و امروزی به شمار می روند. فروش کلید و پریز مرغوب و لاکچری لمسی در سایزها و مدل های مختلفی وارد بازار می شود به فروش می رسد. این کلید و پریزها را می توان از فروشگاه های لوازم الکتریکی تهیه کرد.

قیمت کلید و پریز لمسی، بستگی به نوع کلید، جنس کلید، کیفیت کلید و برند کلید و پریز دارد. فواید کلید و پریز لمسی ریموت دار باعث شده تا این نوع ابزار فروش خوبی داشته باشد. در پایین به چند نوع از کلیدهای لمسی که در سایت های اینترنتی به فروش می رسد اشاره می نماییم:

  • کلید لمسی یک پل گلدور، قیمت: 383500 تومان
  • کلید زنگ لمسی کریستال، قیمت: 294000 تومان
  • کلید لمسی کریستال، قیمت: 325500 تومان
  • کلید لمسی 3 پل، قیمت: 325500 تومان
  • کلید لمسی کریستال گلدور چهار پل، قیمت: 346500 تومان

لیست قیمت عمده انواع کلید و پریز ایرانی

لیست قیمت عمده انواع کلید و پریز ایرانی برای این که لیست قیمت عمده انواع کلید و پریز ایرانی را به دست آورید، باید به فروشگاه های مختلفی که در این زمینه فعالیت می کنند، سر بزنید. از سوی دیگر، شرکت های تولید کننده کلید و پریز، نمایندگی های متفاوتی در گوشه و کنار کشور دارند که این نمایندگی ها محصولات را به صورت عمده در دسترس مشتریان قرار می دهد.

قیمت عمده انواع کلید و پریز ایرانی طبعاً ارزان تر از تکی یا خارجی آن است.

بهترین تولید کنندگان کلید و پریز در آسیا

بهترین تولید کنندگان کلید و پریز در آسیا تولید کنندگان زیادی در کشورهای مختلف آسیا به ویژه ایران وجود دارند که در کار ساخت و عرضه انواع کلید و پریز می باشند. این شرکت ها برای فروش کالاهای شان در سراسر دنیا، نمایندگی های متفاوتی دارند که می توان آنان را در شهرهای مختلف کشورهای گوناگون پیدا کرد.

با پیشرفت صنایع، تولید کلید و پریز هم تغییراتی کرده است و می توان به کلید و پریزهای لمسی اشاره کرد که یکی از بهترین و جدیدترین نوع ابزار های این نوع تولیدات به شمار می روند.

کلید و پریز وارداتی مرغوب

کلید و پریز وارداتی مرغوب برخی از شرکت ها تجاری، کلید و پریز را از خارجی کشور وارد می کنند. این کلید و پریزها در انواع مختلف و برندهای گوناگون به بازار عرضه می شود. خرید و فروش کلید و پریز مرغوب خارجی با ایجاد نوسانات ارزی تا اندازه ای پایین آمده و بیشتر از کلید و پریزهای ایرانی به دلیل قیمت پایین تر و همچنین کیفیت نسبتاً خوب استفاده می کنند. البته این را نیز باید گفت که شرکت های ایرانی هم برخی از انواع کلید و پریزهای شان قیمت های بالایی دارد که در بازار موجود است.