ترکیه با نزدیکی به مراکز مد مانند پاریس، میلان و لندن، تمام اخبار مربوط به آخرین روندها در بازار بین المللی مد را دریافت می کند.
این به برندهای چرم مصنوعی ترکیه کمک می کند تا محصولات خود را مطابق با آن طراحی کنند. به همین دلیل توانسته است با محصولات چرمی تمام مد روز خود جایگاهی قوی در بازار مد بینالمللی ایجاد کند.
همچنین، دباغخانههای ترکیه با برندهای مهم ایتالیایی، فرانسوی و اروپایی ارتباط تجاری برقرار کردهاند.
صنعت چرم ترکیه برای افزایش سهم خود در بازار بین المللی استراتژی های جدیدی را اتخاذ کرده است. این بر توسعه طراحی و بازار مبتنی بر مد متمرکز خواهد شد.
یکی از این استراژی های این است که پایین ترین قیمت چرم طبیعی را با کیفیتی عالی به بازار جهانی معرفی کند.
مایل است چشم انداز آینده خود را با فعالیت های تبلیغاتی و نمایشگاه ها در سطح بین المللی افزایش دهد.
علاوه بر این، قصد دارد برندهای ترک را در بازارهای مختلف در سراسر جهان ایجاد کند تا از مزایای بلندمدت برخوردار شود.
علاوه بر این، استراتژی ایجاد تمایز محصول در بازار جهانی با کمک تحقیق و توسعه مستمر و همچنین برنامه ریزی برای همکاری با شرکت های خارجی است.
علاوه بر این، در سال 2013، دولت ترکیه یک برنامه عملی برای ایجاد مراکزی برای چرم طبیعی و چرم گوسفندی و همچنین منسوجات و پوشاک ارائه کرده است.
این به نوبه خود وابستگی بیش از حد به استانبول و سایر بخش ها را کاهش می دهد.
علاوه بر این، تصمیم به کاهش هزینه تولید گرفته است. به جای ایجاد مراکز فقط در شهرها، ایجاد مراکز جدید در روستاهای شرق و غرب ترکیه را هدف قرار داده است.
برای جمع بندی، می توان گفت که با استراتژی های برنامه ریزی شده مناسب برای سال های آینده، صنعت چرم ترکیه جایگاه خود را در تمام بازارها و کشورهای عمده چرم تثبیت کرده است.
برای اطلاع از قیمت محصولات نوین چرم می توانید به سایتها و مراکز معتبر مراجعه کنید.
شکی نیست که بگوییم صنعت چرم در ترکیه آینده پررونقی دارد.
- منابع:
- تبلیغات: