کیف مکرومه بافی قابلیت تغییر سایز را دارد

بنابراین، بارگذاری شانه پشتیبانی می شود. ارتفاع کیف مکرومه بافی بافی نباید از 10 سانتی متر زیر کمر کودک بیشتر شود. بند های کیف مکرومه بافی او باید به طور مساوی با هم فاصله داشته باشند و روی هر دو شانه هم سطح باشند.

زیرا بار اضافی ایجاد می کند.

کیف مکرومه بافی را نباید با یک شانه حمل کرد پروفسور متخصص ارتوپدی و تروماتولوژی بیمارستان دانشگاه یدیتپه کوزیاتاگی، با یادآوری اینکه یکی از اشتباهاتی که کودکان هنگام استفاده از کیف مکرومه بافی مدرسه مرتکب می شوند، حمل کیف مکرومه بافی با یک شانه است.

کیف

به طور کلی، خانواده ها ممکن است کیف مکرومه بافی های غلتکی را ترجیح دهند تا بچه ها کیف مکرومه بافی های سنگین حمل نکنند، اما یک کیف مکرومه بافی مدرسه چرخ دار از کیف مکرومه بافی های بدون چرخ و دسته سنگین تر است.

اگر کودک به هر دلیلی نیازی به بالا رفتن از پله ها یا حمل کیف مکرومه بافی خود نداشته باشد، کیف مکرومه بافی های مدرسه چرخ دار می توانند انتخاب خوبی باشند.

اگر شرایطی وجود دارد که کودک مجبور است چندین طبقه بالا برود، در این مواقع نباید کیف مکرومه بافی چرخدار ترجیح داده شود

دکتر. گوخان مریچ گفت: «حمل کیف مکرومه بافی بر روی یک شانه ممکن است باعث بار بیشتر در این ناحیه و فشار بیشتر به سمتی شود که حمل می‌شود.

برای جلوگیری از این امر، کیف مکرومه بافی ها باید با اتصال هر دو بند شانه حمل شوند. علاوه بر این، باید از محفظه‌های داخل کیف مکرومه بافی به نحو احسن استفاده کرد و کتاب‌ها یا مواد سنگین‌تر را در کیف مکرومه بافی نزدیک‌تر به پشت قرار داد تا با توزیع وزن، کیسه‌ای متعادل ایجاد شود.

در حین حمل کیف مکرومه بافی، کیف مکرومه بافی باید تا حد امکان به پشت و بدون خم شدن به جلو یا عقب باشد و پشت باید صاف نگه داشته شود.