کشمش افتابی کاشمر موجب افزایش اشتها در کودکان زیر 2 سال می شود

این متخصص توضیح می دهد که کشمش افتابی کاشمر دارای خواص عملکردی است که به آنها یک ویژگی طبیعی و سالم می دهد. یک شیرین کننده طبیعی برای کاهش قندهای اضافه شده در یک محصول غذایی است.
برای جایگزینی مقداری چربی در محصولات پخته شده و برخی دیگر از محصولات خامه ای، زیرا خواص ویسکوزیته ای که ماکارونی یا آب کشمش می توانند ایجاد کنند، بافتی صاف و خامه ای ایجاد می کند.
کمک به ویسکوزیته غذا و ظرفیت اتصال به آب آن، باعث ایجاد بافت نرم و چسبناک در سس ها، شیک ها و اسموتی ها می شود.
کنترل رطوبت در محصولاتی مانند غلات، بارها و شیرینی ها.
عمر مفید برخی از محصولات غذایی را افزایش دهید زیرا بدون نیاز به استفاده از بافت دهنده یا نگهدارنده، بافتی صاف و اشتها آور را حفظ می کند.

کشمش
ثبات طعم را حفظ کنید. طعم کشمش برای بیش از یک سال در شرایط مناسب پایدار است. هنگامی که کشمش در نانوایی، شیرینی، بار یا غلات ترکیب می شود، محصولی پایدار از نظر بافت و طعم برای مدت طولانی خواهید داشت.مقداری طعم را تقویت کنید ، زیرا کشمش حاوی حدود 2٪ اسید تارتاریک است که یک تقویت کننده طعم طبیعی است.

همچنین حاوی پیش سازهایی برای واکنش های Maillard است که به دادن طعم های بسیار مشخص مانند کارامل کمک می کند.

کشمش کالیفرنیایی پوستی سخت دارد. هنگامی که در خمیر نان یا یک فرآیند غذایی که در معرض اصطکاک شدید قرار می‌گیرد، متلاشی نمی‌شود و خواص خود را حفظ می‌کند.

کشمش به طور عمده در دو بخش بسیار مهم استفاده می شود: غلات صبحانه (گرانولا، بلغور جو دوسر و غیره) و در پخت (میله های مغذی، نان شیرین، دانمارکی و غیره، کامل، پر شده یا مربا برای پخت)”مولینا.

با این حال، مولینا می‌گوید، استفاده از کشمش در حال رشد است و به دسته‌های بیشتری از محصولات، از جمله:

نوشیدنی ها آب کشمش را می توان برای ایجاد طعم، بافت و همچنین خمیر کشمش مخلوط کرد.
سالادها  از آنجایی که کشمش کامل در آن گنجانده شده است، که طعم آن را افزایش می دهد آن را لذیذتر و آبدارتر می کند.
چاشنی ها نیز به آن طعمی همه کاره می دهند. با انواع سس های لذیذ سازگار است.