قوری چینی اصل موجب تغییر رنگ پوست می شود

مراحل زیر برای انواع برگ های چای و برای سایر برگ های گیاهی اگر قرار است در قوری چینی اصل دم شوند یکسان است. با این حال، برخی از برگ ها ممکن است زمان بیشتری یا کوتاه تری طول بکشد تا طعم خود را آزاد کنند و برخی به آب جوشیده نیاز دارند در حالی که برخی دیگر به آب گرم نیاز دارند.

برای تهیه چای در قوری مراحل زیر را دنبال کنید. مقدار آبی که قوری چینی شما می تواند در خود نگه دارد را اندازه گیری کنید.
آب را در یک کتری چای یا یک ماهیتابه در حال جوش بجوشانید.
یک فنجان آب داغ به قوری اضافه کنید و با چرخاندن آب به اطراف آن را گرم کنید. این کمک می کند چای سریعتر دم بکشد و آن را برای مدت طولانی تری گرم نگه دارد.

قوری
به مقدار لازم برگ چای را به قوری اضافه کنید. با این فرض که هر فرد فقط یک فنجان چای بنوشد، قانون «یک قاشق چای‌خوری برای هر نفر و یک قاشق چای‌خوری برای قابلمه» وجود دارد.

می‌توانید از این قانون استفاده کنید یا نسبت‌های دیگر را برای رضایت کام خود امتحان کنید. آب جوشیده را به آرامی روی برگ‌های چای اضافه کنید و از مقدار آبی که می‌ریزید با توجه به مقدار برگ‌های چای که اضافه کرده‌اید آگاه باشید.
اجازه دهید برگ های چای به مدت سه تا شش دقیقه بسته به سلیقه شما دم بکشد. چای را در فنجان بریزید. یک چای دنج را در بالای قوری بگذارید تا چای برای مدت بیشتری گرم بماند.
اگر چای سیاه درست می کنید، می توانید شیر گرم را به فنجان اضافه کنید. از چای خود لذت ببرید! نکاتی برای درست کردن بهترین فنجان چای.