قابلمه استیل کوچک قابلیت پخت 5 نوع غذا به طور هم زمان را دارد

قابلمه استیل کوچک محکم و بادوام  زنگ نزن خورده نمی شوند. این باعث می شود آنها کاملاً محکم و بادوام باشند. غذا طعم طبیعی خود را حفظ می کند از آنجایی که هیچ عنصر دیگری از ظروف به غذایی که در آن طبخ می شود اضافه نمی شود، غذا طعم طبیعی و محتوای غذایی خود را در این ظروف حفظ می کند.
مناسب برای پخت و پز در دمای بالا ظروف استیل ضد زنگ در برابر درجه حرارت بالا مقاوم هستند که آنها را برای کاربردهای پخت و پز در دمای بالا خوب می کند.
غیر سمی اینها ماهیتا سمی نیستند. می توان راضی بود که این فلزات سمی را به مقداری وارد غذا نمی کنند که می تواند برای مصرف مضر باشد.
ظروف استیل چقدر عمر می کنند؟ برخلاف سایر مواد ظروف پخت و پز، مانند چدن قابل زنگ زدگی، فولاد علیرغم سبکی که دارد تقریباً تخریب ناپذیر و محکم است.

قابلمه

کیفیت فولاد ضد زنگ بر سختی سطح و در نتیجه طول عمر و توانایی آن برای انتقال نسل به نسل در آشپزخانه تاثیر می گذارد. ظروف فولادی با کیفیت عملکرد پخت عالی با جذب سریع و یکنواخت گرما دارند.

بنابراین، برنامه شام ​​شما هر چه که باشد، ظروف استیل ضد زنگ شما در آشپزخانه در آزمون زمان و همچنین گرما و نیرو مقاومت خواهند کرد.

فولاد ضد زنگ از طریق اجاق‌های شعله‌ور، قابلمه‌های آب جوشان و مواد سخت، توانایی آشپزی و خلاقیت کامل را برای شما به ارمغان می‌آورد. این باعث می شود که انتخاب خوبی از مواد باشد!

ظروف فولادی سازگار با محیط زیست هستند. اکثر مزایای ظروف استیل ضد زنگ، از جمله مقاومت در برابر خوردگی و دوام، در نهایت به نقش مهم این مواد در طراحی پایدار و تکامل انرژی جایگزین کمک می کند.