فرش در اصفهان موجب نور ماورائی در خانه می شود

فرش در اصفهان نقش مهمی در کاهش محتویات آلرژن هوای داخل خانه دارد. پشم، به ویژه، برای جذب آلاینده های سمی گازی از جو مانند فرمالدئید، دی اکسید گوگرد و اکسیدهای نیتروژن شناخته شده است.

سطح الیاف بزرگ ارائه شده توسط توده فرش در اصفهان اجازه می دهد تا مقادیر قابل توجهی از این آلاینده ها جذب شوند و در نتیجه به بهبود کیفیت هوای داخل خانه کمک کنند.

بافت: فرش در اصفهان بافته شده نسبت به فرش در اصفهان پرزدار دارای سایش و استحکام بیشتری است، اما تولید آن پایین‌تر و گران‌تر است. روش سنتی قالی‌سازی به این صورت است که الیاف را با پشتی می‌بافند.

 

فواید فرش در اصفهان به شرح زیر است:

1- فرش در اصفهان مقاومت حرارتی را ایجاد می کند، هوای گرم را برای مدت طولانی تری حفظ می کند و مکان را برای نشستن راحت می کند.
2- فرش در اصفهان می تواند زیبایی و استایل را به اتاق ببخشد.
3- فرش در اصفهان لغزش و افتادن را نرم می کند.
4- فرش در اصفهان کف ها را عایق می کند زیرا احساس روانی گرما را ایجاد می کند.
5- نگهداری و نظافت فرش در اصفهان راحت تر است.
6- با جذب نویز می تواند نویز را کاهش دهد.
7- صدها الگو، برش و رنگ وجود دارد.
8- فرش در اصفهان مواد آلرژی زا، گرد و غبار و سایر آلاینده ها را به دام می اندازد و آنها را تا زمانی که به درستی پاک شوند نگه می دارد.
صنعت فرش در اصفهان از طریق “3 Rs”  کاهش، استفاده مجدد، بازیافت، تاثیر فرش در اصفهان را بر محیط زیست به حداقل می رساند.

فرش در اصفهان یک کالای رایج خانگی است که ممکن است به روش های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. فرش در اصفهان آب و هوای داخل خانه را بهبود می بخشد زیرا ذرات گرد و غبار موجود در هوا را حفظ می کند.

از فرش در اصفهان ها برای اهداف مختلفی استفاده می شود، از جمله عایق کردن پای فرد از کاشی سرد یا کف بتنی، راحت تر کردن اتاق به عنوان مکانی برای نشستن روی زمین. فرش در اصفهان در دو بخش استفاده می شود. کاربری مسکونی و تجاری.