فردی که با استفده از قابلمه استیل کرکماز سایز 24 صندلی برقی ساخت

حتی با بهترین تلاش ما پوشش روی این قابلمه استیل کرکماز سایز 24 فرسوده می شود. این یک شکست از جانب کسی نیست، این واقعیت است.

اگر غذا شروع به چسبیدن کرد، نمی توانید با آن نچسب بچسبید. این تابه دارای یک کیفیت است که ارزش فضای آشپزخانه شما را دارد.

هنگامی که آن کیفیت در بازی نیست، باید جایگزین شود. چند سال (یا دهه‌های آینده) از جدا کردن تخم‌مرغ‌های همزده با قاشق چوبی خودداری کنید. آنچه در مورد تابه های فولادی ضد زنگ باید بدانید.
یک تابه فولادی ضد زنگ اسباب کار آشپزخانه شماست. به دنبال یک تابه چند لایه با هسته آلومینیومی یا مسی باشید.

قابلمه

آلومینیوم و مس رسانای گرما هستند و سپس آن مواد با فولاد ضد زنگ پوشانده می شوند تا به تابه ها روکشی زیبا و غیر واکنشی بدهند.

مانند برادر نچسب خود، شما می خواهید تابه ای با کف سنگین تر برای حداکثر و یکنواختی انتقال حرارت داشته باشید. تابه های نازک و سبک بیشتر دارای نقاط داغ هستند و راحت تر فرورفته می شوند.

شما می توانید تقریباً همه چیز را در یک تابه استیل ضد زنگ بپزید. تمیز کردن آن‌ها سخت‌تر است، اما اگر از حرارت کافی و چربی کافی استفاده کنید، بیشتر غذاها به ماهیتابه نمی‌چسبند، زیرا پخته می‌شوند که پوسته‌ای ایجاد می‌کند که از ته آن آزاد می‌شود.

غذاهایی که به حرارت بیشتری نیاز دارند تنها مواردی نیستند که می توانید در اینجا اعتماد کنید: غذاهای اسیدی، ظروف فلزی و اسپری های نچسب نیز مورد استقبال قرار می گیرند.

علاوه بر این، این تابه‌ها می‌توانند حرارت بسیار بالاتری را روی اجاق گاز و فر تحمل کنند که آن‌ها را برای آیتم‌های منویی که نیاز به پخت و پز بالا و پوشش فر دارند، مانند استیک، مرغ، گوشت خوک و کبابی ایده‌آل می‌کند.