فردی شامپو مو کراتینه را جایگزین رنگ ساختمانی کرد

نحوه تولید شامپو مو کراتینه که در پاراگراف قبل به طور تقریبی توضیح داده شد، در این قسمت با بیش از بیشت شده داده شد. مواد اولیه آب و مواد اولیه می باشد.

آلکیل سولفوریک ها که برای اولین بار به عنوان جایگزین برای صابون در نظر گرفته شدند، در سال بش در سال 1933. این صابون نسبت به صابون های معمولی قلیایی کمتری دارد و نسبت به سختی ها کمتری دارد.

استفاده از آنها تا دهه 1960 ادامه یافت، زمانی که شامپو مو کراتینه به عنوان پودر در جعبه جعبه کاغذی یا به عنوان له عنوان عنوان عنواد.

شامپو

با کشف آلکیل اتر سولفات ها در دهه 1960، برای اولین بار محصولات پاک کننده ظاهر شدند که توسط پوست. به دنبال آن، با کشف مواد پلاستیکی و استفاده از آنها در بسته بندی، محصولات مراد پلاستیکی استفاده شد.

آب و این مواد در دیگ فولادی مخلوط می شوند. در صورت لزوم، دیگ تا 60 درجه سانتیگراد یا 70 درجه سانتیگراد گرم می شود. هر ماده خام را به نوبه خود به دیگ اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم تا یک مخلوط همگن تشکیل شود.

اگر مواد با خاصیت قبل از مواد رنگی به مخلوط اضافه شوند، این مواد باید از ذوب قبل از ذوب شدن دیا شوند. علاوه بر این، اگر مواد مراقبتی پلیمری یا غلیظ کننده ها به مخلوط اضافه شوند، ابتدا داغ آدای می شوند در عین حال رایحه ای که به شامپو مو کراتینه عطر می دهد در محلول مناسب حل می شود.

در اینجا ما معمولاً از غیر یونی استفاده می کنیم سورفکتانت استفاده می شود. از آنجایی که مواد طعم‌دار و نگهدارنده‌ها معمولاً در برابر گرما مقاومت‌ها کمتر می‌شوند، درجه حرارت را از 35 سانتی‌گراد تجاوز می‌کنند که این مواد به مخلوط اضافه شوند.