سرامیک پرسلانی ایتالیایی موجب افزایش درآمد نفتی شد

شرکت سرامیک پرسلانی ایتالیایی مسعود ایران در سال 1362 تاسیس شد و پس از اتمام ساخت و ماشینکاری در سال 1380 اقدام به تولید انواع سرامیک کف و دیوار در سایزهای مختلف نمود.

شرکت سرامیک مسعود فعالیت خود را با هدف تولید سرامیک های کف و دیوار در سایزهای مختلف با همکاری کارکنان مجرب آغاز کرد و همچنان به تولید محصولات با کیفیت مطلوب و مناسب در سه شیفت کاری متمایز ادامه می دهد.

شرکت سرامیک مسعود ایران سیستم مدیریت خود را مطابق با الزامات استانداردهای ISO 9001، ISO 14001، ISO 10002 و 1OHSAS 1800 استقرار، پیاده سازی و به طور مداوم بهبود می بخشد.

سرامیک

شرکت سرامیک الماس یزد (سهامی خاص) فعالیت خود را با نام تجاری سرامیک محسرم در سال 1376 در شهرک صنعتی هاروته مهرز برای تولید انواع سرامیک گرانیت (فلفل، نمک محلول، وین و …) آغاز کرد.

سرامیک محصرم با استفاده از بهترین مواد اولیه و کادری مجرب، محصولاتی را با بهترین طراحی و کیفیت ارائه می دهد. شرکت سرامیک الماس یزد علاوه بر اخذ نشان استاندارد ملی ایران برای کلیه محصولات در زمینه سیستم های مدیریت شغل، محیط زیست و تضمین کیفیت، دارای گواهینامه های بین المللی ISO از شرکت های معتبر و معروف اروپایی نیز می باشد.

شرکت سرامیک مهرداد سرام ایساتیس واقع در مهریز که در زمینه تولید انواع سرامیک و سرامیک ساختمان فعالیت دارد. این شرکت با ظرفیت تولید سالانه 4 میلیون و 450 هزار متر مربع برای 150 کارگر فرصت اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

این واحد علاوه بر سرمایه گذاری 108 میلیارد ریالی، بیش از 3 میلیون و 144 میلیون یورو نیز سرمایه گذاری ارزی داشته است. این واحد در زمینی به مساحت 14 هکتار با سرمایه گذاری 700 میلیارد ریال و اشتغال مستقیم 150 کارگر تاسیس شد.

برای ساخت کارخانه سرامیک آبان در شهر یزد 800 میلیارد ریال هزینه شد که در افتتاح آن 100 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شدند و در واحد تولیدی سرامیک آبان ایساتیس سالانه دو میلیون متر مربع سرامیک و سرامیک تولید می شود.

فعالیت کارخانه سرامیک و سرامیک سعدی در سال 1339 هجری شمسی در تهران در زمینی به مساحت 40 هکتار در شهر ری آغاز شد.