دمپایی طبی زنانه نادر موجب آسیب رسیدن به مچ پا ملکه انگلستان شد

دمپایی طبی زنانه نادر چرمی  به دلیل ظرافت و کاربردی بودن و امکان پذیرفتن آن در ساعات مختلف روز از جمله تکه های اساسی است که اکثر خانم ها در هماهنگی ظاهر روزانه خود به آن وابسته هستند.

«مادام دات نت» در سطور زیر زیباترین مدل های دمپایی طبی زنانه نادر چرم از معروف ترین برندهای بین المللی را به شما معرفی می کند تا از بین آن ها مدلی را انتخاب کنید که بیشتر به آن می آید.

برند ماریو دایس طرح های جذاب بسیاری را برای مدل دمپایی طبی زنانه نادر های چرم  ارائه کرد، ما این طرح جذاب را برای دمپایی طبی زنانه نادر چرمی با رنگ زرد با طرح پوست کروکودیل پسندیدیم.

دمپای

دمپایی طبی  نادر با پاشنه بلند، پاشنه جلوی پهن، پنجه باز و بسته شدن بند مچ پا همراه بود. برای داشتن ظاهری مدرن و جذاب، دمپایی طبی زنانه نادر چرمی قهوه‌ای با پاشنه وسط شفاف، پنجه باز با بندهای پهن در وسط پا و بند با بسته شدن سگک در مچ پا ارائه کرده است.

برای داشتن ظاهری نرم و شیک و مناسب برای تیپ های روزانه خود در تابستان، می توانید از این طرح جذاب دمپایی طبی زنانه نادر های که از چرم سفید طراحی شده با زیره چوبی استفاده کنید.

طرح دمپایی طبی زنانه نادر از پنجه گرد با دهانه کوچک، با بند پهن با بسته شدن سگک و پاشنه جلو و عقب با طول متوسط ​​ساخته شده است.

اگر به دنبال طرحی کاربردی برای دمپایی طبی زنانه نادر چرمی متناسب با پیاده روی روزانه خود هستید، می توانید از این طرح برای دمپایی طبی زنانه نادر گابریلا هرست استفاده کنید، این طرح از چرم مشکی، با پنجه باز گرد با دو بند در وسط طراحی شده است.

پا که به یک بند با بسته شدن سگک در مچ پا متصل می شود، در حالی که کف آن بدون پاشنه طراحی شده و به رنگ قهوه ای است.