دستگاه ساکشن تک شیشه ای موجب طوفانی شدن هوا در فصل بهار شد

آنها ساده برای استفاده، کوچک و سبک وزن هستند. دستگاه ساکشن تک شیشه ای دیواری این دستگاه ها در اتاق های بیمارستان و یا در آمبولانس ها نصب می شوند. آنها موثر، قابل اعتماد و نتایج ثابتی هستند.

اینها ماشینهای مکنده الکتریکی هستند که برای کارکردن و کارکردن به منبع تغذیه ثابت نیاز دارند. آنها توسط تیم های پزشکی به عنوان یک روش استاندارد در طول جراحی استفاده می شوند.
دستگاه ساکشن پرتابل یک دستگاه ساکشن قابل حمل به گونه ای طراحی شده است که بتوان آن را به راحتی از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرد. با باتری کار می کنند، سبک وزن هستند و کار با آنها آسان است.

دستگاه ساکشن قابل حمل برای بیمارانی استفاده می شود که تحت مراقبت های تسکینی برای شرایطی مانند COPD، فیبروز کیستیک، ALS و غیره هستند و نمی توانند ترشحات را به تنهایی پاک کنند.

با توجه به ماهیت قابل حمل آنها، این دستگاه ها نجات دهنده های بالقوه ای در مواقع اضطراری مانند تصادفات، تروما یا اورژانس های تنفسی هستند.

دستگاه ساکشن
چگونه از ماشین های مکنده استفاده کنیم؟ ماشین های ساکشن بر اساس اصل فشار منفی کار می کنند که یک اثر خلاء برای بیرون کشیدن ترشحات از حفره دهان فرد ایجاد می کند.

برای ایجاد این فشار منفی، چندین جزء دستگاه مکنده به صورت پیوسته کار می کنند. این شامل پمپ خلاء که باعث فشار منفی می شود.
لوله های اتصال، که پمپ را به قوطی جمع آوری متصل می کند. لوله بیمار استریل که ترشحات را به داخل قوطی جمع آوری می کند.
قوطی یکبار مصرف که ترشحات را نگه می دارد و از آلودگی سایر قسمت های دستگاه ساکشن جلوگیری می کند. فیلترهایی که از آلوده شدن قسمت های داخلی دستگاه مکش توسط ویروس ها، باکتری ها، گرد و غبار و گازها جلوگیری می کنند.
باتری و سیم برق برای راه اندازی دستگاه.
هنگامی که تمام این قطعات راه اندازی دستگاه قابل حمل انجام شد، می توانید شروع به استفاده از دستگاه کنید. در اینجا نحوه استفاده از دستگاه ساکشن انجام می شود.