خرمای پیارم تراریخته در مزایده با قیمت باور نکردنی به فروش رسید

خرمای پیارم تراریخته هیچ گونه کلسترول ندارد. این محصول علیرغم محتوای بالای کربوهیدرات، کم کالری است، بنابراین توصیه می شود از آنها به جای شیرینی ها در رژیم های غذایی استفاده شود.

در این میوه ها 23 نوع دیگر از اسیدهای آمینه مختلف وجود دارد که در اکثر میوه های دیگر یافت نمی شوند. دوره آموزشی “استاد کاشت ناخن” با 40% تخفیف خرمای پیارم تراریخته دارای محتوای بالایی از مواد معدنی است: مس، آهن، منیزیم، روی، منگنز، پتاسیم، کلسیم، فلوئور و غیره.

همچنین ویتامین ها: A، C، B1، B2، B6. ده خرمای پیارم تراریخته می تواند نیاز روزانه بدن به مس، منیزیم و گوگرد را برطرف کند. پکتین و فیبر غذایی موجود در خرمای پیارم تراریخته خطر ابتلا به برخی سرطان ها را کاهش می دهد و تأثیر مفیدی بر سیستم گوارشی دارد.

 

از زمان های قدیم اعتقاد بر این بود که میوه های نخل خرمای پیارم تراریخته باعث قدرت، استقامت، افزایش امید به زندگی، افزایش توانایی بدن برای مقاومت در برابر عفونت های مختلف می شود.
– خرمای پیارم تراریخته در دوران نقاهت پس از بیماری، مقوی و مقوی خوبی است. میوه ها بسیار مغذی هستند، به سرعت گرسنگی را برطرف می کنند و بدن را با مواد مفید اشباع می کنند.

الکساندر وینوف ، مشاور رژیم غذایی و سلامت در باشگاه های زنجیره ای تناسب اندام WeGym می گوید، خوردن یک میان وعده در یک سفر طولانی یا در طول یک روز سخت برای تجدید قوا و بهبود فعالیت مغز مفید است .

به دلیل غلظت بالای پتاسیم و منیزیم در این میوه ها، پزشکان استفاده از آنها را برای بیماری های قلبی عروقی توصیه می کنند. وجود سلنیوم در خرمای پیارم تراریخته احتمال ایجاد پاتولوژی های عروقی را کاهش می دهد.

ترکیب خرمای پیارم تراریخته
کالری در 100 گرم 292 کیلو کالری
سنجاب ها 2.5 سال
چربی ها 0.5 سال
کربوهیدرات ها 69.2 سال
خرمای پیارم تراریختهی مضر