جیوه رادر دانشکده بهداشت هسته یخی استخراج شده

جیوه چربی دوست است، به این معنی که در بافت های چربی، به ویژه در مغز، که بیشتر از چربی ساخته شده است، متمرکز می شود.

این یک موضوع مهم بهداشت عمومی جوراب زنانه شیک و شخصی برای بسیاری از افراد است که می‌خواهم به طور کامل میزان مسائل جیوه را توضیح دهم و یک برنامه جامع برای کاهش قرار گرفتن در معرض و بهبود سمیت جیوه به شما ارائه دهم.

من علم پشت سمیت جیوه را به شما نشان می‌دهم، داستان‌هایی را در مورد بیمارانم که رنج کشیده‌اند به اشتراک می‌گذارم، و در مورد روشی که ما باید با این مشکل بهداشتی بزرگ مقابله کنیم صحبت خواهم کرد.

ابتدا، می خواهم آنچه را که در یکی از جیوه در تلویزیون توشیبا مهم ترین کنفرانس های بین المللی جیوه که هنوز برگزار نشده است، با شما به اشتراک بگذارم.

این تأثیر جیوه بر سلامت انسان و محیط نام داشت و در دانشکده بهداشت عمومی و پزشکی گرمسیری دانشگاه تولان در نیواورلئان ارائه شد.

جیوه

در آنجا، یک گروه بین المللی منحصر به فرد از سیاست گذاران، دانشمندان محیط زیست، سم شناسان، بیوشیمی دانان، روزنامه نگاران، چاقو شکاری پزشکان دانشگاهی، متخصصان اطفال، متخصصان مغز و اعصاب و دندانپزشکان گرد هم آمدند.

ما آنجا بودیم تا تأثیرات زیست‌محیطی، سم‌شناسی، علوم پایه، سیاست‌های عمومی و پیامدهای بهداشتی یکی از کم مطالعه‌شده‌ترین و شاید بزرگ‌ترین تهدیدهای بالقوه برای سلامتی بلندمدت ما یعنی جیوه را درک کنیم.

بری کوهل، دکتری استادیار دپارتمان علوم زمین و محیط زیست در دانشگاه تولین است.

در این کنفرانس او ​​یک نمای کلی منحصر قیمت دستگاه لیوان کاغذی به فرد از تأثیر صنعتی شدن بر سطوح جیوه محیطی از طریق توصیف سطوح جیوه در هسته یخی استخراج شده از یخچال فریمونت بکر در وایومینگ ارائه کرد.

  • منابع:
    1. Mercury: Get This Heavy-Metal Poison Out of Your Body
  • تبلیغات: 
    1. انواع رایج زندگی خود به فیروزه مزایای استفاده
    2. تاثیر بالای مصرف روزانه میوه خشک برای بدن
    3. رکورد بیشترین درآمدزایی توسط کارآفرینی!!!!
    4. دزدیده شدن مغز انشتین پس از کالبد شکافی!