جرم گیر ماشین لباسشویی که قابلیت تغییر رنگ دارد

شما می توانید جرم گیر ماشین لباسشویی تجاری را خریداری کنید اما ممکن است گران باشند و ممکن است حاوی مواد شیمیایی خشن باشند.

یک راه ساده و موثر برای رسوب زدایی ماشین لباسشویی این است که با استفاده از وسایلی که احتمالا از قبل در خانه خود دارید، یک رسوب زدا خانگی بسازید.

اگر ماشین لباسشویی شما نیاز به رسوب زدایی دارد، چند روش وجود دارد که می توانید آن را تمیز کنید. برای رسوب زدایی ماشین لباسشویی خود می توانید از یکی از موارد زیر استفاده کنید.

جرم گیر ماشین لباسشویی

سرکه  برای استفاده از سرکه، مقدار مساوی آب و سرکه را در یک کاسه مخلوط کنید. جوش شیرین برای استفاده از جوش شیرین، یک فنجان جوش شیرین را با دو فنجان آب داغ مخلوط کنید.
آب لیمو  برای استفاده از آب لیمو، یک فنجان آب لیمو را با دو فنجان آب داغ مخلوط کنید. سرکه اسیدی است، بنابراین می تواند به تجزیه و از بین بردن تجمع مواد معدنی کمک کند.

پس جواب مثبت است. برای رسوب زدایی واشر قطعا می توانید از سرکه استفاده کنید. برای استفاده از این روش کافی است مقدار مساوی سرکه و آب را به یک بطری اسپری اضافه کنید و داخل ماشین لباسشویی خود را با محلول اسپری کنید.

بگذارید مخلوط به مدت یک ساعت یا بیشتر بماند، سپس یک چرخه را فقط با آب داغ اجرا کنید تا همه چیز بشویید. ممکن است لازم باشد این فرآیند را چند بار تکرار کنید تا تمام تجمعات از بین برود اما در نهایت باید از بین برود. و بهتر از همه، استفاده از سرکه بسیار ارزان تر از خرید یک رسوب زدا تجاری است.

از طرف دیگر، می توانید به سادگی محلول سرکه را در سینی مواد شوینده بریزید و چرخه تمیز کردن را اجرا کنید.