تلویزیون سامسونگ 50 اینچ هوشمند که خوش شانسی می آورد

در ابتدای راه اندازی تلویزیون سامسونگ 50 اینچ هوشمند پیشرو در عملکرد و ویژگی های هوشمند بود. نمی توان گفت که آنها خیلی خوب بودند زیرا چندین سال طول کشید تا پلتفرم های تلویزیون هوشمند به چیزی قابل مقایسه با ستاپ باکس های خارجی تبدیل شوند.

با این حال، شرکت‌های دیگر به سامسونگ رسیده‌اند و عملکرد همه جانبه مشابهی مانند Roku TV یا webOS ال‌جی ارائه می‌کنند، بنابراین بهترین تلویزیون هوشمند سامسونگ از تلویزیون‌های هوشمند برندهای دیگر بهتر نیست.

سامسونگ به طور مداوم پلتفرم تایزن خود را به روز می کند تا مطمئن شود که با رقبای خود رقابت می کند. در سال 2017، آنها قابلیت‌های صوتی را به پلتفرم راه دور و هوشمند خود اضافه کردند که باعث آسان‌تر حرکت در منوها شد.

تلویزیون

در سال 2018، آنها دستیار مجازی Bixby را اضافه کردند، بنابراین می توانید از کنترل صوتی برای کنترل سایر دستگاه های سامسونگ در خانه خود مانند چراغ ها، یخچال ها و قفل درها استفاده کنید.

به‌روزرسانی 2020 ظاهری جدید و شیک‌تر با «حالت تاریک» داشت که به روشنی تم سفید در نسخه‌های قدیمی‌تر نیست، و نسخه 2022 دارای یک صفحه وب تمام صفحه جدید است که نسبت به نسخه‌های قبلی بهبود یافته است. تمام برنامه ها و تنظیمات در یک نوار ابزار.

رابط کاربری بسیار ساده و آسان برای حرکت است. از سال 2022، آنها اکنون به جای نوار ابزاری که در سال های گذشته داشتند، یک صفحه وب تمام صفحه دارند.

در اینجا برنامه های دانلود شده را خواهید یافت و می توانید به سرعت به ورودی ها و تنظیمات مختلف دسترسی داشته باشید. رابط به خوبی کار می کند، و انیمیشن های زیادی وجود دارد، اما این می تواند در تلویزیون های پایین رده کندتر باشد.

متأسفانه Smart Hub سامسونگ نیز تبلیغات را در صفحه اصلی نمایش می دهد. در همان ردیف برنامه‌های تلویزیون هوشمند سامسونگ نصب شده نشان داده می‌شود و نمی‌توان آن‌ها را غیرفعال کرد.

شما می توانید از تبلیغات شخصی سازی شده در تنظیمات انصراف دهید، اما متأسفانه این فقط به این معنی است که به جای تبلیغات هدفمند، تبلیغات بسیار تکراری را خواهید دید.
انتخاب برنامه امروزه بسیار گسترده است. همه خدمات محبوب ویدیو و موسیقی در دسترس هستند و موارد دیگر. خوشبختانه، عملکرد جستجو بسیار خوب است و نتایج خیلی سریع ظاهر می شوند.