اولین بقایای قوطی فلزی اصفهان در دیوار چین کشف شد

بنابراین یک قطر 307 × 512 به قطر 3 و 7/16 اینچ با 5 و 5 اندازه‌گیری می‌شود. ارتفاع 3/4 اینچ (16/12 اینچ). اعداد قوطی های قدیمی اغلب به صورت تک رقمی بیان می شوند، محتوای آنها برای آب با دمای اتاق تقریباً یازده اونس (شماره 1 قوطی پیک نیک)، بیست اونس (#2) محاسبه می شود.

در انگلستان و استرالیا قوطی ها معمولاً با وزن خالص اندازه گیری می شوند. یک قوطی فلزی اصفهان با اندازه استاندارد تقریباً 400 گرم را در خود جای می دهد. اگرچه وزن بسته به چگالی محتویات می تواند بین 385 گرم تا 425 گرم باشد.

قوطی نیم اندازه کوچکتر تقریباً 200 گرم را در خود جای می دهد که معمولاً بین 170 گرم تا 225 گرم متغیر است. پر کردن قوطی با محتوا؛ برای بسیاری از محصولات غذایی نیاز به استریل کردن یا بازگرداندن است.
رینگ های دو درز برای اتصال دیوار به سطح بالا یا پایین بسیار مهم هستند. برای جلوگیری از نشتی باید یک تناسب بسیار محکم بین قطعات انجام شود. فرآیند انجام این امر به طور اساسی رینگ قطعات را تغییر شکل می دهد.

قوطی

قسمتی از لوله که دیواره را تشکیل می دهد تقریباً در انتهای آن خم می شود و تا 90 درجه به سمت بیرون می چرخد ​​و سپس بیشتر به سمت وسط لوله خم می شود تا زمانی که با بقیه لوله موازی شود، در مجموع 180 خم می شود. درجه.

لبه بیرونی قطعه صاف به سمت وسط دیواره لوله‌ای، تا موازی با دیوار خم می‌شود و از طریق 90 درجه به سمت داخل می‌چرخد. لبه قسمت خم شده بیشتر از طریق 90 درجه دیگر خم می شود، اکنون به سمت داخل به سمت محور لوله و موازی با قسمت اصلی قطعه صاف است و یک خم کلی 180 درجه ایجاد می کند.

به اندازه کافی به سمت داخل خم شده است که قطر لبه دایره ای آن کمی کوچکتر از لبه لوله است. خم کردن آن بیشتر، تا زمانی که با محور لوله موازی شود، خمشی کلی 270 درجه به آن می دهد. اکنون لبه بیرونی لوله را می پوشاند.